Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni - Anettę Ujma

Tytuł przetargu:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU POŻYCZEK I KREDYTÓW.

CPV:
66.13.00.00-0 67.15.40.00-1

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. do oferty będzie dołączony aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
b. do oferty będzie załączona kopia zezwolenia prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. wykonawca załączy do oferty wypełniony i podpisany druk oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy podmiot składa osobne oświadczenie,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. wykonawca załączy do oferty bilans lub rachunek wyników za 2011 rok,
b. z Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego będzie wynikało, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub z zaświadczeń będzie wynikało, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty,
c. Wykonawca złoży oświadczenie, że wobec oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani też nie otwarto jego likwidacji.
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 22 oraz art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
10 grudnia 2012 roku

Osoba odpowiedzialna:
mgr Elżbieta Wolska

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sekretariat - pok. 15
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2012-11-23 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2012-11-23 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala konferencyjna
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Oprocentowanie kredytu + marża bankowa - 100% wagi

Wadium:
nie wymaga się wniesienia wadium

Uwagi:


Firmy uczestniczące