Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni - Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Blachownia w okresie 2015/2016

CPV:
90.21.20.00-6 90.21.30.00-3

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek będzie spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy (Wykonawcy), odpowiadający przedmiotowi zamówienia;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Warunek będzie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zadanie z zakresu zimowego utrzymania dróg publicznych, placów
i chodników o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) za jeden sezon zimowy;
c) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej koordynatorem akcji ZUD oraz kierowcami i operatorami sprzętu wymaganego w Rozdziale V ust. 1 pkt. 1.1 lit. c) SIWZ.
d) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj.
Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże sprzęt, własny lub obcy (np. dzierżawiony, wynajęty, lizingowany itp.), który będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca był wyposażony minimum w: pługi samojezdne - 4szt. (w tym dwa zabudowane na ciągnikach rolniczych i dwa zabudowane na podwoziach samochodu ciężarowego), urządzenia do mechanicznego rozrzucania mieszanki piaskowo-solnej - 4szt., pojazdy mechaniczne do transportu śniegu - 1szt., pojazdy mechaniczne do załadunku śniegu (ładowarka) - 1szt., płotki przeciwśniegowe - 1000mb
e) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 250 000 złotych za jeden wypadek (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).
1.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody "spełnia/nie spełnia".
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ust. 1 pkt 1.1 spełniają łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 1.2 winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
c) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
d) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.
e) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.


Termin realizacji:
15 kwietnia 2016

Osoba odpowiedzialna:
Grzegorz Loręcki

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - pok. 15 (Sekretariat)
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2015-09-29 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2015-09-29 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urzędu Miejskiego w Blachowni przy ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, Sala konferencyjna

Kryteria wyboru:
Odpłużanie cena 25%, uszorstnianie cena 25%, odpłużanie z jednoczesnym uszorstnianiem cena 35%, odśnieżanie chodników cena 10%, termin płatności wynagrodzenia wykonawcy 5%

Wadium:
8000 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące