Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chrobrego, budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i remont wodociągu w dzielnicy Ostrowy w m. Blachownia”

CPV:
45000000-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;-zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
- posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. W wykazie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu budowy kanału sanitarnego lub deszczowego w pasie drogowym drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł netto z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ;
-dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności wodociągowej i kanalizacyjnej , która będzie kierowała robotami;
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: koparką i ładowarką lub koparko ładowarką, piłą do cięcia nawierzchni bitumicznej, agregatem pompowym wraz z igłofiltrami oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton – wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ,;
c) Wymagania w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawców-wykonawcy. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 4 000 000 zł (słownie: cztery miliony złotych).
2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 , może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody.
W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 19, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.

2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg metody „spełnia/nie spełnia”.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w ust. 1 pkt 1.1 spełniają łącznie, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 1.2 winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
c) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów;
d) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie.
e) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy żądać przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.


Termin realizacji:
10 październik 2017 rok

Osoba odpowiedzialna:
Anna Kulej

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - pok. 15 (Sekretariat)
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2016-11-08 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2016-11-08 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia
Sala konferencyjna


Kryteria wyboru:
1. Cena 60%,
2. Długość okresu gwarancji 40%.


Wadium:
50 000 zł

Uwagi:


Firmy uczestniczące