Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Blachownia

CPV:
45000000-7 Roboty budowlane

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;-zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
- posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie oświetlenia ulicznego wykorzystującego oprawy LED o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych) za jedną z robót budowlanych lub co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie oświetlenia ulicznego obejmującej łącznie min. 650 szt. opraw oświetleniowych LED;

-dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która będzie kierowała robotami oraz 4 osoby (2 brygady po min. 2 pracowników) posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac pod napięciem do 1kV tj. w szczególności: winny posiadać ważne świadectwa kwalifikacyjne E do 1kV

-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: Wykonawca winien dysponować co najmniej 2 podnośnikami koszowymi;
c) Wymagania w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawców-wykonawcy. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych).
2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 , może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody.
W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 19, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji.


Termin realizacji:
08 grudzień 2017

Osoba odpowiedzialna:
Grzegorz Loręcki

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, pokój nr 15 (Sekretariat)

Oferty można składać do:
2017-08-16 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2017-08-16 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w Sali konferencyjnej na pierwszym piętrze Urzędu Miejskiego w Blachowni przy ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia

Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji - 20%
Ilość lm z 1W - 20%


Wadium:
50.000,00 PLN

Uwagi:
Wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Blachownia jest realizowane w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 Oś Priorytetowa IV "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna" Działanie 4.5 "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie" Poddziałanie 4.5.2. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - RIT, wobec powyższego Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2015 poz.2164 z późn. zm.) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości lub w części, na które nie zostaną mu przyznane w/w środki.

Firmy uczestniczące