Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Budowa ul. Skłodowskiej i ul. Partyzantów w Blachowni

CPV:
45.23.31.40-2 Roboty drogowe

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;-zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
- posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni asfaltobetonowej jezdni drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) za jedną z robót budowlanych;
-dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, która będzie kierowała robotami;
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: skrapiarką ciągnioną, szczotką mechaniczną, rozkładarką masy bitumicznej, walcem samojezdnym do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym, koparką i ładowarką lub koparko-ładowarką oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton;
c) Wymagania w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawców-wykonawcy. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).


Termin realizacji:
31 maja 2018 roku

Osoba odpowiedzialna:
Grzegorz Loręcki

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, pokój nr 15 (Sekretariat)

Oferty można składać do:
2017-12-06 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2017-12-06 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w Sali konferencyjnej na pierwszym piętrze Urzędu Miejskiego w Blachowni przy ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia

Kryteria wyboru:
1. Cena 60%,
2. Długość okresu gwarancji 40%.


Wadium:
5000,00 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące