Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
"Remont ul. Strażackiej w Cisiu i ul. Konopnickiej w Blachowni"

CPV:
45233140-2 Roboty drogowe

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;-zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków
b) zdolności technicznej lub zawodowej.
- posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie jezdni drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) za jedną z robót budowlanych;
-dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, która będzie kierowała robotami;
-dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tj. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: skrapiarką ciągnioną, szczotką mechaniczną, rozkładarką masy bitumicznej, walcem samojezdnym do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym, koparką i ładowarką lub koparko-ładowarką oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton
- Wymagania w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawców- wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).


Termin realizacji:
15 październik 2018

Osoba odpowiedzialna:
Grzegorz Loręcki

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, pokój nr 15 (Sekretariat)

Oferty można składać do:
2018-08-29 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2018-08-29 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni ul. Sienkiewicza 22, 42-290 Blachownia, (Sala konferencyjna)

Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji - 40%


Wadium:
10000 PLN

Uwagi:
UWAGA!!! Wykonanie remontu ul. Strażackiej w Cisiu i ul. Konopnickiej w Blachowni jest finansowane ze środków Budżetu Państwa przeznaczonych dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych, wobec powyższego Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości lub w części, na które nie zostaną mu przyznane w/w środki.

Firmy uczestniczące