Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Blachownia

CPV:
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
Wykonawcy muszą spełniać warunki:

1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykonawca musi wykazać, że:
1) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Blachownia.
2) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ,
3) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykonawca musi wykazać, że:
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługi główne odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmujące wykonanie lub wykonywanie usług odbierania odpadów komunalnych oraz odbieraniu odpadów segregowanych od łącznie, co najmniej 2000 nieruchomości lub na kwotę łączną nie mniejszą niż 500.000 zł brutto.

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Wykonawca musi wykazać, że:
a) dysponuje lub będzie dysponować w celu wykonania zamówienia samochodami specjalistycznymi i samochodem ciężarowym, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, w ilości:
? co najmniej czterema pojazdy typu śmieciarka, przystosowane do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120l, 240l, 660l, 1100l,
? jeden pojazd typu smieciarka małogabarytowa, przystosowana do odbioru odpadów z pojemników o pojemności 120l, 240l, 1100l, znajdujących się na posesjach o utrudnionym dojeździe w tym wąskich ograniczonych krawężnikami i chodnikami dojazdach lub ewentualnie mieć inne alternatywne środki techniczne umożliwiające odbiór odpadów komunalnych,
? co najmniej 2 pojazdy przystosowane do odbierania worków i pojemników z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi oraz odpadów wielkogabarytowych (samochód skrzyniowy),
? co najmniej jeden pojazd przystosowany do odbierania kontenerów typu KP3 i KP7,
? co najmniej jeden pojazd z urządzeniem HDS do odbioru worków typu "big-bag".
? co najmniej jeden pojazd typu śmieciarka trzykomorowa do segregacji odpadów
wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

b) środek organizacyjno-techniczny zastosowany przez wykonawcę w celu zapewnienia, jakości, który będzie pozostawał w dyspozycji wykonawcy tj. posiadanie lub dysponowanie odpowiednią do przedmiotu zamówienia bazą magazynowo - transportową, usytuowaną i wyposażoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.


Termin realizacji:
31-12-2020

Osoba odpowiedzialna:
Grzegorz Loręcki

Miejsce składania ofert:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej

Oferty można składać do:
2019-11-29 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2019-11-29 godz: 11:00

Miejsce otwarcia ofert:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

Kryteria wyboru:
kryterium ceny - waga kryterium : 60 %
kryterium termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - waga kryterium : 20 %
kryterium ochrona środowiska - waga kryterium 20 %


Wadium:
25 000,00 zł

Uwagi:


Firmy uczestniczące