Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Bankowej w Blachowni

CPV:
CPV 45261210-9 WYKONYWANIE POKRYĆ DACHOWYCH

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu oraz
- spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
"Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku."
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
"Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku."
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 400 000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowie lub wymianie dachu o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) za jedną z robót budowlanych lub o powierzchni dachu nie mniejszej niż 600m2 za jedną z robót budowlanych.
Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
b) osób:
Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
c) -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
Wykazanie. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: koparką i ładowarką lub koparko-ładowarką oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton, systemowymi rusztowaniami przyściennymi o powierzchni minimum 1000m2;


Termin realizacji:
27 sierpień 2021

Osoba odpowiedzialna:
Grzegorz Loręcki

Miejsce składania ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

Oferty można składać do:
2021-05-26 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2021-05-26 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna

Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji - maksymalnie 60 miesięcy - 40%


Wadium:
10000 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące