Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cisie - I etap

CPV:
45232440-8; 45232100-3; 45232423-3

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony powyżej 211.000 euro

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu oraz
- spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
"Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku."
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
"Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku."
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, modernizacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej w pasie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto.
Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
b) osób:
Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci sanitarnych.
c) -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
Wykazanie w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: zestawem do obniżania poziomu wód gruntowych (instalacja igłofiltrowa wraz z pompą) - jeden komplet, walec samojezdny do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym - jedna sztuka, zagęszczarką - jedna sztuka, koparką - jedna sztuka, ładowarką lub koparko-ładowarką - jedna sztuka, samochód skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton - jedna sztuka.


Termin realizacji:
28 luty 2023

Osoba odpowiedzialna:
Michał Bednarczyk

Miejsce składania ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal


Oferty można składać do:
2022-01-26 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2022-01-26 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna

Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji - maksymalnie 60 miesięcy - 40%


Wadium:
20.000,00 zł

Uwagi:


Firmy uczestniczące