Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni - Zdzisława Nowaka

Tytuł przetargu:
Przywracanie do stanu pierwotnego środowiska przyrodniczego zniszczonego wichurą z 15/16 sierpnia 2008 roku w Gminie Blachownia

CPV:
77.21.16.00-8, 77.20.00.00-2, 77.23.16.00-4

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. w wykazie wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania orki leśnej i nasadzenia lasu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że pracy te zostały wykonane należycie w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 oraz będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania nasadzenia drzew parkowych o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
b. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane, itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum:
Do realizacji Zadania Nr 1: 1 ciągnik min. 80 KM (lub specjalistyczny ciągnik zrywkowy), 2 pilarki (lub 1 pilarka + specjalistyczna maszyna ścinkowa), 1 pług do orki gleb leśnych,
Do realizacji Zadania Nr 2: 1 koparko-ładowarka (lub 1 koparka + 1 ładowarka) oraz samochód samowyładowczy 5-10 ton.
Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
c. w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: przynajmniej pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum:
Do realizacji Zadania Nr 1: 1 operator ciągnika, 2 pilarzy leśnych oraz 3 pracowników prowadzących nasadzenia,
Do realizacji Zadania nr 2: 1 operator koparko-ładowarki, 1 kierowca posiadający prawo jazdy kat. C, oraz 3 pracowników prowadzących nasadzenia. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
d. w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidziane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą: spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
30 październik 2009 roku

Osoba odpowiedzialna:
mgr inż. Piotr Kurkowski

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Blachowni - pok.23
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2009-07-13 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2009-07-13 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Sala Konferencyjna Urzędu Miejskiego w Blachowni - pok.22
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Zadanie Nr 1 - Cena 100%
Zadanie Nr 2 - Cena 100%


Wadium:
3 000 PLN

Uwagi:
Zadanie finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach

Firmy uczestniczące