Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez p.o. Burmistrza Blachowni - Marcina Biernata

Tytuł przetargu:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY BLACHOWNIA W OKRESIE ZIMOWYM 2009/2010

CPV:
90.21.20.00-6 , 90.21.30.00-3

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 206.000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. w wykazie wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, który należy załączyć do oferty będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu zimowego utrzymania dróg publicznych, placów i chodników o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
b. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane, itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: pługi samojezdne - 6szt., urządzenia do mechanicznego rozrzucania mieszanki piaskowo-solnej - 4szt., pojazdy mechaniczne do transportu śniegu - 2szt., pojazdy mechaniczne do załadunku śniegu (ładowarka) - 2szt., płotki przeciwśniegowe - 1000mb - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
c. w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: przynajmniej pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia (wykaz osób powinien obrazować obsadę sprzętu wykazanego w Załączniku nr 7)- wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
d. w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidziane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania.
5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
do 15 kwietnia 2010 roku

Osoba odpowiedzialna:
mgr inż. Piotr Kurkowski

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Blachowni - pok. 23
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2009-10-09 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2009-10-09 godz: 09:05

Miejsce otwarcia ofert:
Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Blachowni - pok. 22
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Cena odpłużania - 25%
Cena uszorstniania - 25%
Cena odpłużania wraz z odśnieżaniem - 40%
Odśnieżanie chodników - 10%


Wadium:
3.000 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące