Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Anettę Ujmę - Burmistrza Blachowni

Tytuł przetargu:
Opracowanie dokumentacji projektowej chodnika w ciągu Drogi Wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Gorzelnia Nowa

CPV:
44.23.30.00-4 74.23.22.00-6

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 5 278 000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia,
b. do oferty będą załączone dokumenty potwierdzające dysponowanie osobą (na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną) posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności drogowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że jest Ona aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji.
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. w wykazie wykonywanych opracowań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania dokumentacji projektowej chodnika, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowania te zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość opracowań oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.
b. w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia. Do oferty należy załączyć kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ.
c. w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidziane są do wykonania zamówienia (wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. Wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania zaprojektowanego przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania w części dotyczącej sporządzenia dokumentacji projektowej i dokonania jej uzgodnień.
5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
30 września 2010 roku

Osoba odpowiedzialna:
inż. Marek Przedziński

Miejsce składania ofert:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Blachowni - pokój 23
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2009-12-09 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2009-12-09 godz: 09:05

Miejsce otwarcia ofert:
Sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Blachowni - pokój 22
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
5.000 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące