Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Blachownia w okresie 2021/2022

CPV:
90620000-9

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
Oferent musi dysponować sprzętem do zimowego utrzymania dróg, tj., co najmniej:
- pługi samojezdne z piaskarkami zabudowane na podwoziach samochodów ciężarowych - min. 2 sztuki,
- urządzenia wyposażone w pług i piaskarkę do mechanicznego rozrzucania mieszanki piaskowo - solnej - min. 4 sztuki,
- pojazdy mechaniczne do transportu śniegu o ładown. minimum 6t - min.1szt.
- pojazdy mechaniczne do załadunku śniegu (ładowarka) - min. 1 szt.
Referencje wskazujące, że Oferent w ciągu ostatnich 5 latach zrealizował co najmniej 2 usługi związane z zimowym utrzymaniem placów, dróg lub chodników na kwotę minimum 250.000,00 złotych każda.


Termin realizacji:
15 kwietnia 2022

Osoba odpowiedzialna:
Michał Bedanarczyk

Miejsce składania ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal


Oferty można składać do:
2021-11-12 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2021-11-12 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna

Kryteria wyboru:
Cena - Waga kryterium 95%
Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - Waga kryterium: 5 %


Wadium:
7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100)

Uwagi:


Firmy uczestniczące