Przetarg pn.: Zimowe utrzymanie dróg gminnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Blachownia w okresie 2021/2022
Zamawiający: Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską
Tytuł przetargu: Zimowe utrzymanie dróg gminnych usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Blachownia w okresie 2021/2022
CPV: 90620000-9
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro
Warunki: Oferent musi dysponować sprzętem do zimowego utrzymania dróg, tj., co najmniej: - pługi samojezdne z piaskarkami zabudowane na podwoziach samochodów ciężarowych - min. 2 sztuki, - urządzenia wyposażone w pług i piaskarkę do mechanicznego rozrzucania mieszanki piaskowo - solnej - min. 4 sztuki, - pojazdy mechaniczne do transportu śniegu o ładown. minimum 6t - min.1szt. - pojazdy mechaniczne do załadunku śniegu (ładowarka) - min. 1 szt. Referencje wskazujące, że Oferent w ciągu ostatnich 5 latach zrealizował co najmniej 2 usługi związane z zimowym utrzymaniem placów, dróg lub chodników na kwotę minimum 250.000,00 złotych każda.
Termin realizacji: 15 kwietnia 2022
Osoba odpowiedzialna: Michał Bedanarczyk
Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
Oferty można składać do: 2021-11-12 godz: 09:00
Otwarcie ofert: 2021-11-12 godz: 10:00
Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna
Kryteria wyboru: Cena - Waga kryterium 95% Termin płatności wynagrodzenia wykonawcy - Waga kryterium: 5 %
Wadium: 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych 00/100)
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.