Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Blachownia w ramach rządowego programu Polski Ład - etap I

CPV:
45232440-8; 45232100-3; 45232423-3
; 45233000-9


Tryb zamówienia:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu oraz
- spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
„Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.”
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony
złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie,
modernizacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej w pasie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
b) osób:
Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i sieci sanitarnych.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, wykazanie w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: zestawem do obniżania poziomu wód gruntowych (instalacja igłofiltrowa wraz z pompą) – jeden komplet, walec samojezdny do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym – jedna sztuka, zagęszczarką – jedna sztuka, koparką – dwie sztuki, ładowarką lub koparko-ładowarką – dwie sztuki, samochód skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton – jedna sztuka.


Termin realizacji:
18 miesiący od daty podpisania umowy

Osoba odpowiedzialna:
Michał Bednarczyk

Miejsce składania ofert:
https://miniportal.uzp.gov.pl/
oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal


Oferty można składać do:
2022-05-25 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2022-05-25 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna
(deszyfrowanie ofert złożonych https://miniportal.uzp.gov.pl/
oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal)


Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji - maksymalnie 60 miesięcy - 40%


Wadium:
20.000,00 zł

Uwagi:


Firmy uczestniczące