Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni – Sylwię Szymańską

Tytuł przetargu:
Modernizacja ulicy Herbskiej

CPV:
45233140-2

Tryb zamówienia:
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

Warunki:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu oraz
- spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 ust.2 PZP, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
„Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.”
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
„Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.”
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę, co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia, to taki, który wykaże się
doświadczeniem, w należytym wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie, modernizacji drogi lub parkingu odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto. Należycie wykonane oznacza w szczególności: wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.
b) osób:
Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
wykazanie w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wynajęte, lizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum walcem samojezdnym do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym, zagęszczarką, koparką i ładowarką lub koparko-ładowarką oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton;


Termin realizacji:
31 października 2022

Osoba odpowiedzialna:
Michał Bednarczyk

Miejsce składania ofert:
https://epuap.gov.pl/wps/portal

Oferty można składać do:
2022-07-15 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2022-07-15 godz: 10:00

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna
(deszyfrowanie ofert złożonych przesłanych przez https://epuap.gov.pl/wps/portal)


Kryteria wyboru:
Cena - 60%
Okres gwarancji - maksymalnie 60 miesięcy - 40%


Wadium:
10.000 PLN (dziesięć tysięcy złotych)

Uwagi:


Firmy uczestniczące