Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni - Anettę Ujma

Tytuł przetargu:
Remont dróg i urządzeń znajdujących się w pasach drogowych
dróg gminnych w gminie Blachownia


CPV:
45.23.31.40-2, 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 4 845 000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
warunek będzie spełniony, jeżeli:

a. Do oferty będzie dołączony aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

b. Do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy (robót) do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że jest On aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji.

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:

a. W wykazie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania nawierzchni asfaltobetonowej drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł netto z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ,
b. W wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: skrapiarką ciągniona, szczotką mechaniczną, rozkładarką masy bitumicznej, walcem samojezdnym do 10 ton lub lekkim walcem wibracyjnym, zagęszczarką mechaniczną, koparka i ładowarka lub koparko ładowarką, równiarką samojezdną oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ,

c. W wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy (robót) oraz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia posiadających uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych tj. operatorów koparko ładowarki, rozkładarki masy bitumicznej, walca oraz równiarki wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ,

d. Wykonawca określi zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.

1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:

a. Wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. Minimalna wartość dokumentu to 1.000.000 zł

1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:

a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,

d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,

3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia,

4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania,

5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
30 listopada 2011 roku

Osoba odpowiedzialna:
mgr inż. Piotr Kurkowski

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sekretariat pok. 15
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2011-09-07 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2011-09-07 godz: 10:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala Konferencyjna
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
10.000 PLN

Uwagi:
UWAGA!!! Zmiana terminu składania ofert oraz terści SIWZ
W trakcie prowadzonego postępowania przetargowego zapadła się część jezdni ulicy Kubowicza w Blachowni przewidziana do remontu w ramach przedmiotowego postępowania. Po przeprowadzonej inspekcji kanalizacji deszczowej okazało się, że podczas powodzi w czerwcu 2010 roku uszkodzeniu uległa nie tylko jezdnia, ale również kanalizacja deszczowa w pasie drogowym ul. Kubowicza. Wobec powyższego wykonanie remontu nawierzchni jezdni w/w ulicy bez wymiany uszkodzonych rurociągów stało się technicznie nieuzasadnione.
Wobec powyższego w dniu 31 sierpnia 2011 roku Zamawiający wycofał
z postępowania przetargowego Zadanie Nr 3 p.n. "Remont ul. Kubowicza (droga nr 601 037S) w m. Blachownia oraz przedłużył termin składania ofert do 5 września 2011 roku. Następnie w dniu 1 września 2011 roku zmienił przedmiary Zadania Nr 3 dopisując do nich obmiar kanalizacji deszczowej przewidzianej do wymiany oraz remont przepustu przez rzekę Aleksandrówkę. Zamawiający ponownie zmienił termin składania ofert na dzień 7 września 2011 roku na godz. 930 oraz zamieścił na swojej stronie internetowej nowy Załącznik Nr 9 - Przedmiar robót (poprawiony).

Przepraszamy Oferentów za zaistniałą sytuację i utrudnienia w składaniu ofert.


Firmy uczestniczące