Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni - Anettę Ujma

Tytuł przetargu:
Wykonanie kanalizacji sanitarnej w ulicy Konopnickiej oraz ulicy Dworcowej w gminie Blachownia

CPV:
45.00.00.00-7 45.23.24.00-6 45.23.24.11-6

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 4 845 000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a) Do oferty będzie dołączony aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
b) Do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy (robót) do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że jest On aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji.
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
1. W wykazie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu budowy kanału sanitarnego o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł netto
z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ,
2. W wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: koparką lub koparko ładowarką, piłą do cięcia nawierzchni bitumicznych, agregat pompowy wraz z igłofiltrami oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 5÷12 ton - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ,
3. W wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy (robót) oraz przynajmniej pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia (operatorów koparko ładowarki, kierowcę samochodu ciężarowego) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ,
4. W wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
1. Wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. Minimalna wartość dokumentu to 1.000.000 zł
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
1. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
6. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia,
7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania,
8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
30 listopada 2011 roku

Osoba odpowiedzialna:
mgr inż. Piotr Kurkowski

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sekretariat pok. 15
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2011-09-01 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2011-09-01 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala konferencyjna
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Cena - 100%

Wadium:
5 000 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące