Zamawiający:
Gmina Blachownia reprezentowana przez Burmistrza Blachowni - Anettę Ujma

Tytuł przetargu:
Remont gminnej infrastruktury drogowej prowadzony
w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.


CPV:
45.23.31.40-2 45.23.32.52-0 45.23.32.20-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 4 845 000 euro

Warunki:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. Do oferty będzie dołączony aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
b. Do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy (robót) do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że jest On aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionych funkcji.
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. W wykazie wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania nawierzchni asfaltobetonowej drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł netto (dotyczy Zadań od 1 do 4) oraz przynajmniej jedno zadanie z zakresu modernizacji chodnika o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł netto (dotyczy Zadania Nr 5) z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ,
b. W wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce (np. dzierżawione, wylizingowane itp.), które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: skrapiarką ciągniona (nie dotyczy Zadania Nr 5), szczotką mechaniczną (nie dotyczy Zadania Nr 5), rozkładarką masy bitumicznej (nie dotyczy Zadania Nr 5), walcem samojezdnym do 10 ton (nie dotyczy Zadania Nr 5) lub lekkim walcem wibracyjnym (nie dotyczy Zadania Nr 5), zagęszczarką mechaniczną, koparka i ładowarka lub koparko ładowarką, równiarką samojezdną (nie dotyczy Zadania Nr 5) oraz samochodem skrzyniowym samowyładowczym 3,5÷12 ton - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ,
c. W wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: kierownika budowy (robót) oraz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia posiadających uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych tj. operatorów koparko ładowarki, rozkładarki masy bitumicznej, walca oraz równiarki wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ,
d. Wykonawca określi zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. Wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. Minimalna wartość dokumentu to 500.000 zł
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
warunek będzie spełniony, jeżeli:
a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia,
4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania,
5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą; spełnia - nie spełnia.


Termin realizacji:
30 listopada 2011 roku

Osoba odpowiedzialna:
mgr inż. Piotr Kurkowski

Miejsce składania ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sekretariat - pok. 15
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Oferty można składać do:
2011-10-20 godz: 09:00

Otwarcie ofert:
2011-10-20 godz: 09:30

Miejsce otwarcia ofert:
Urząd Miejski w Blachowni - Sala konferencyjna
ul. Sienkiewicza 22
42-290 Blachownia


Kryteria wyboru:
Cena 100%

Wadium:
10 000 PLN

Uwagi:
Powyższe zadania są finansowane ze środków Budżetu Państwa przeznaczonych dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania związane z przeciwdziałaniem i usuwaniem skutków zdarzeń noszących znamiona klęsk żywiołowych, wobec powyższego Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 tekst jednolity z późniejszymi zmianami) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania
w całości lub w części, na które nie zostaną mu przyznane.


Firmy uczestniczące